tisdag 2 november 2010

En tripp till Sevilla

I fredags tog jag och Camilla vårt pick och pack och följde med Laurence till Sevilla. Han bodde där i ett år innan han flyttade till Granada, så vi hade privat guide och han hade dessutom fixat boende åt oss hos en av sina kompisar.. Hur bra som helst! Efter tre timmar på en buss lekandes busslekar som jag gissar att vi uppskattade mer än resten av bussen, var vi framme. =) Så vad hände?:
- Jag träffade Tove, hur kul som helst!!
- Jag åt massor av god mat
- Jag dansade i jag vet inte hur många timmar, men kul var det!
- Jag fick äntligen äta churros på vägen hem ifrån klubben, vid kl 7 på morgonen
- Turistade i regnet, men även i en del sol
- Lärde mig ett nytt dryckesspel.. fuck you! (förklaras vid nästa fest, jag lovar!)
- Pratade massor av engelska med engelsmän, svenska med svenskar (Camilla & Tove) och spanska med resten.. =)
- Solade en kortis på Plaza de España

Jag har verkligen fått mersmak av Sevilla, ska försöka åka dit en sväng till i höst.. supermysig stad.. fast grabbarna hävdar att den är ännu bättre på sommaren, och jag måste nog erkänna att jag tror dem!

En kanonhelg i Sevilla iaf, på söndag kväll blev det ett besök på Boogaclub eftersom de har jamsession där då, sedan dansades det i några timmar, pratades med random people utanför klubben, åts kebab samtidigt som vi lärde oss viktiga fraser på arabiska, som t.ex. jag vill ha en kebab.. Tyvärr kommer jag inte ihåg det nu, men men..

Nä nu ska det tvättas och läsas
Besos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar