onsdag 24 november 2010

Rubrik, ja då var det avklarat! ^^

Oj vad tiden går fort.. Helt otroligt att det bara är en månad kvar till jul, lite lätt panik! Vad har hänt här sedan sist.. Hmm.. Jag har haft fina Charlotte på besök (och nej jag har ingen fula Charlotte, bara en och hon är fin!) och försökt visa så mycket av Granada som det bara går på några dagar. Vi har iaf varit och myst på tetería, tittat på "How I met your mother", varit och lyssnat på flamencomusik med hela gänget, dansat salsa, shoppat skor (viktigt!), varit och tittat på Alhambra, upplevt en vacker solnedgång vid mirador San Nicolas, ätit glass, tapas och allt annat som vi kommit över i princip.. Som vanligt! =) Och sista natten drack vi vin och vandrade runt i Malaga, vi hann också med lite kortspel på flygplatsen vid 4 på morgonen, och ja ni som undrar: jag vann! =) Det har varit jätteroligt att ha henne här, men det går ju så himla fort bara.. =(

Vädret här börjar bli tråkhöstigt nu, det är inte särskilt kallt men det regnar... Bläää! Jaja, det brukar ju gå över nångång, men vad jag längtar efter solen igen! I helgen ska jag åka med tre av tjejerna till Madrid, and it's gonna be legen.. wait for it.. dary, legendary!

Jag har haft lite funderingar på min framtid nu och som ni vet så gillar jag inte riktigt att fundera på framtiden.. är mer av en här och nu tjej, men ibland måste man väl antar jag! Inte direkt så att jag ska klaga, bara massa skoj att fundera på! Men men, vi lägger det åt sidan och fokuserar på kvällen.. Harry Potter (3:an) med vänner och gotta. I helgen ska vi se den nya på bio i Madrid, så vi slipper se den dubbad! =)

Hoppas allt är bra med alla!
Puss

1 kommentar:

  1. Fick ett samtal idag, angaende att det var 10 ar sadan vi gick ut 9 an::-)) dom ville att jag skulle vara ansvarig med jag rekomenderade dig:-D Bara 3 veckor kvar till jul. Skall bli harligt att komma hem och traffa dig. Stor kram elisabeth

    SvaraRadera