torsdag 30 december 2010

Hejdå Böle och hej Uppsala..

Julen är över och tråkigt är det... fast den har varit alldeles underbar så jag ska inte klaga, lugnt och mysigt med familjen... Precis vad jag behövde för att få landa lite.
Sen har det hunnits med:
- massor av fika
- ett juldisco
- slädtur i Tand, vi tolkade också efter häst med snowracer =)
- en hel del catching up med kompisar
- promenader med Raja (mina föräldrars hund, och lite min med)
- sällskapsspel, jag älskar sällskapsspel, speciellt när jag vinner!
- engelsk julmiddag
- en resa till Uppsala där jag nu befinner mig hemma hos AnnaMaria.

I morgon är det nyårsafton, helt otroligt jag kan knappt tro det. Då blir det middag med AnnaMaria och Charlotte, massa tok och sen ska vi nog försöka oss på V-dalas släpp och dansa de först timmarna på det nya året.. Jag är nöjd och glad och har förmodligen lagt på mig nåt extra kilo, skulle tro mestadels p.g.a. choklad, under julhelgen... med andra ord jag har det bra!

Saknar er alla!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar